Hacıllı Köyü – Göksu Deresi

501

Biblo, sevgili çocukluk arkadaşım Ersin, ben, Esra ve Nuray’la birlikte hep beraber doğayla iç içe bir piknik yapmak üzere Ağva tarafında bulunan Hacıllı Köyü’ne gittik. Biblo kalabalığı seviyor. Bugün mühtiş bir gün geçirdi kerata.. Zaten oldu olalı Hacıllı Köyüne gittiğimiz Göksu deresi civarını hep çok sevmişti. Birde onu sevenlerle birlikte olunca daha da bir mutlu oldu.

Saat 09:30’da başlayan yolculuğumuzun ilk durağı Ballıkayalar oldu. Kısa bir yürüyüş ardından çayımızı içip yola asıl hedef olan Hacıllı Köyü’ne doğru devam ettik. Hacıllı Köyü’nü geçip Göksu Deresine vardıktan sonra ilk işimiz Göksu Deresi kıyısında ufak bir gezinti oldu.
Bir ara derenin karşı tarafına geçip, suyun şırıltısı eşliğinde dinlendik. Biblo ise kaya tırmanışı denemelerinde bulundu. Ama çokda başarılı olamayıp geri döndü.

Ersin’de kaptanlık var. Ama bu sefer pilotluğa özenmiş ve bir helikopter satın almış. Şimdilik oyuıncak boyutunda darısı gerçek boyutlarında bir helikopter alması. Dememişler ama biz diyelim. En iyi helikopter arkadaşının helipkopteridir.

Göründüğü kadar kolay uçmuyor bu aletler. Ersin neyse o gün bize epey; düşmeli kalkmalı olsa da :), helikopter uçuş gösterisi yaptı.

Bir ara kampçılarla gelen yavru köpek, bizi ziyaret etti. Tabi Biblo bozuldu bu işe. Ona havladıysa da köpek hiç üzerine alınmadı.
Bulunduğumuz bu güzel mekanda dinlendikten sonra Pınarlı Köyü’nün ilerisinde bulunan güzel koay gittik. Buradaki güzel mekanları ziyaret ederek gezimizi noktaladık ve eve geri dönüş yolculuğuna başladık. Biblo giderken yine Nuray’ın kucağında uyudu.

CEVAPLA

Please enter your comment!
Please enter your name here